Prioriteiten & Afhandeling - Klantenportaal IT-Connects

Ga naar de inhoud
Wij begrijpen best dat in sommige gevallen iets in uw optiek belangrijk is en dat u bepaalde wijzigingen liever gisteren al op uw website zou willen hebben. Dit is helaas niet mogelijk. Wij kunnen nooit in geen enkel geval direct iets aanpassen. Ook kunnen wij geen aanpassingen doen op basis van de door u op gegeven tijden. Dit kan wel als wij dit ruim van te voren weten omdat we dit dan inplannen.

We proberen u aan de hand van een aantal voorbeelden een uitleg te geven hoe u ticket in bepaalde gevallen moet worden aanmeld met de bijbehorende prioriteit en hoe deze door ons verwerkt zal worden.

Prioriteit "Normaal"
Prioriteit "Hoog"
Prioriteit "Kritisch"
Prioriteit "Laag"
Laag
Alle berichten, wijzigingen, toevoegingen die periodiek aan een website gedaan moeten worden hebben de prioriteit “laag”. Wij verzoeken u minimaal 4 werkdagen van te voren een ticket aan te maken en de juiste bestanden aan te leveren. Dit is met name bedoeld voor aanpassingen die seizoensgebonden zijn zoals bijvoorbeeld een winteraanbieding of zomeractie. Ook is dit van toepassing op berichten of bestanden rondom onze digitale folder applicatie.

Op het moment dat wij hierover een ticket zullen ontvangen zal deze binnen minimaal 5 werkdagen verwerkt zijn. Dit is afhankelijk van uw verzoek.

Normaal
Alle tickets over aanpassingen van website die betrekking hebben tot toevoegingen, aanpassingen, verwijderingen et cetera. Op het moment dat wij hierover een ticket zullen ontvangen zal deze binnen minimaal 3 werkdagen verwerkt zijn.

Hoog
Mocht er iets gemeld moeten worden op een bepaald moment of er zijn omstandigheden dat u geen 3 werkdagen kunt wachten dan kunt u de prioriteit hoog geven. Wij bekijken uw verzoek en indien dit nodig is kunnen wij uw verzoek dan binnen 24 uur a 48 uur verwerken. Indien 24 uur zelfs te lang duurt kunt u telefonisch contact met ons opnemen

*Kritiek*
De status "Kritiek" krijgen alle tickets die worden aangemeld via onze escalatieservice. Deze service brengt kosten met zich mee en vallen buiten alle overeenkomsten die met service en onderhoud te maken hebben. We behandelen deze tickets ook in de avonduren en op zon- en feestdagen.
Heeft u ondanks de mogelijkheden op deze Service- & Helpdesk  nog vragen
dan mag u natuurlijk altijd contact met ons opnemen!

Service- & Helpdesk IT-Connects
Postbus 155
4940 AD Raamsdonksveer (NB)

+31 (0)162 - 744144
+31 (0)162 - 744145  (helpdesk)

servicedesk@it-connects.nl
© 2022 - IT Connects - Alle rechten voorbehouden.
IT Connects is een handelsnaam van BM Forces B.V. gevestigd te Geertruidenberg
Terug naar de inhoud